Ylijääneet reseptilääkkeet

Koiran kuoltua jäi aika paljon reseptilääkkeitä yli. Eikö niille voi tehdä mitään muuta kun viedä hävitettäväksi? Ottaako mikään taho niitä vastaan ja käyttöön?

Mites joku eläinsuojeluyhdistys?
Itse varmaan kysyisin sieltä ja sit varmaan tutuilta, riippuen lääkkeistä, josko joku tarvitsisi. Missäänhän niitä ei vissiin luvallisesti myydä saa mutta kaipa niitä kaverille voi antaa/myydä jos ell määrännyt samaa lääkettä.

Kun ei saa myydä eikä luovuttaa. Silti niiden kanssa käydään kauppaa. Harvempi eläinsuojeluyhdistys ottaa, koska eivät tiedä varmuudella mitä niissä aidosti on, plus on hiukan hankala selittää tarkastuksessa, että miten lääkekaapista voi löytyä luvattomia lääkkeitä. Plus suurimmalla osalla, ellei kaikilla, on suhteet johonkin eläinlääkäriin.

Totta, eipä tullu tollanen mieleen ollenkaan.

Harmi. Kai jätän sitten kaappiin odottamaan varmuuden vuoksi, jos jokin kaunis päivä sattuisi vielä tarvitsemaan :grin:

Niin minä tekisin. Tai trokaisin kaikessa hiljaisuudessa tutuille — riippuen tietysti lääkkeistä. Ja ne on mallia barbituraatteja, niin ei sellaisia kannata säilöä. Kipulääkkeet ja antibiootit taasen… voihan ne syödä itsekin :wink: (ja nyt otetaan kellosta aikaa koska joku ruokaviraston tarkastaja ottaa taas yhteyttä :rofl: )

Näin mulla myös jotain antibiootteja mitä saaneet millon mihinki vaivaan. Ja kun päiväykset menee niin sit viskoo pois. Tai vuosi siitä kun vasta huomannu että ups, päiväykset menny :sweat_smile:

Millainenkohan makuelämys on lihanmakuiset antibiootit :joy:

Kerro jos erehdyt maistamaan :face_with_hand_over_mouth::rofl: