Vegaani koira

2 Likes

Hyv√§ kirjoitus. Hauskinta oli tuo googlen mainosten sijoittelu : ‚ÄúTilaa vihannekset suoraan kotiovellesi‚ÄĚ. :joy::joy:

No siis mä en ole koskaan nähnyt missään Animalian teksteissä mitään sen tapaistakaan, että eläinten tulis olla vegaaneja. En myöskään tunne ketään vegaania, joka pitäis koiraansa vegaanisella ruokavaliolla. Mut se on totta, että Peta sekä Animalia vastustaa eläinten tehotuotantoa huonoissa olosuhteissa, jollaiset ne nyt on. Peta ei myöskään halua, että eläimet kärsii ihmisten lääketuotannon takia. Tää on musta kaksipiippuinen juttu ja moraalin kannalta se onkin toki väärin. Vastustan yleisesti ottaen spesisismiä.

Et sinä löydä paljoa muutakaan sellaista Animalian virallisista teksteistä, jota Animalia kuitenkin ajaa.

Turhan paljon vegaanisia koiria kuitenkin löytyy, Suomestakin. Jenkeistä ja briteistä ihan tuhottomasti. Mille markkinoille ajattelit Alvarin tehneen vegaanisen ruokansa, eikä se ollut edes ensimmäinen :wink:

Jos lähdet penkomaan nimenomaan OE/Animalia-kytköksissä olevia ympyröitä, niin löydät ihan mukavan määrän vegaanisia koiria, myös jonkun verran kissoja.

1 Like

Tällä viikolla olen tutustunut kahteen vegaaniseen kissaan joista kumpikaan kissoista ei voinnut hyvin.

Omistajat ovat vegaaneja. Niiden vointiin en ota kantaa.

Minä peruin tänään yhden puhelinvarauksen. Aiheena olisi ollut vegaaniruokavalion koostaminen närästävälle Romanian tuonnille. En pysty auttamaan tuossa aiheessa.

1 Like