🤓 Tyhmien kysymysten ketju

Ei kuulemma ole olemassa tyhmiä kysymyksiä. On olemassa vain tyhmiä kysyjiä. Ketju on tehty sekalaisille päätä vaivaaville asioille.

Ramen. Miksi jenkit kutsuvat nuudeleita rameniksi? Ramen on nuudeleista tehty ruoka, mutta nuudelit on nuudeleita. Joka hemmetin amerikkalainen (jep, olen opetellut retkiruokia juutuubissa) puhuu ramenista, ja sitten ne kaivaa esille paketin tavallisia pikanuudeleita.

Ehkä niiden pikanuudelipusseissa on ramen-nuudeleita? Ja tämä ero on pakko aina tuoda esille.

Tai sitten niillä on niissä pusseissa samaa kiharaa kamaa kuin meillä, mutta ne puhuu ramenista koska ne on jenkkejä.

Tai sitten me suomalaiset ollaan juntteja kun puhutaan aina vaan nuudeleista riippumatta nuudelin laadusta :joy:

Miten ihminen voi unohtaa mitä jääkaapissa on?

Ostin aiemmin jouluaatonaatoksi naudan sisäpaistia. Mutta silloin kaikki oli niin väsyneitä, ja siitä hemmetin juoksemisesta vittuuntuneita, että haettiin pitsat. Joten se sisäpaisti unohtui.

Nyt sitten muistin sen. Oli sen verran raakakypsytetyn näköistä, että annoin koirille juuri äsken 1,4 kiloa naudan sisäpaistia :man_facepalming:

Aiotko @Jagster pitkäänkin huudattaa tuolla facen puolella maitohapoista :joy:?

Tiedän sitten myöhemmin palata nauramaan paikalle…

Aion. Ainakin niin kauan kunnes opitaan, että maitohappo ja maitohappobakteeri ovat täysin eri asioita.

1 Like

Miksi kaikki koirat eivät osaa mennä peiton alle kun niitä paleltaa?

Ja miksen ole opettanut koiriani sänkyyn?

Oisi kiva kun olis karvapatteri vieressä peiton alla.

1 Like

Mun kysymys sisältää sellaisen taustatarinan, että koska koira ei osaa itse mennä peiton alle, vaan sen on aivan pakko olla peiton päällä, itse herään jossain vaiheessa yötä paleluun: kun koiraa on alkanut paleltaa, se on siirtynyt mun jalkopäästä kylkeen kiinni, tehden mun peitosta itselleen pesän sillä lopputuloksella, että mulla on enää pieni siivu peittoa päällä :woman_facepalming:

4 viestiä erotettiin uuteen ketjuun: Lankojen värierot

5 viestiä erotettiin uuteen ketjuun: Pesukoneen käyttö vahtimatta