Teesi 1: Vain olennainen on olennaista

Sain mailin, jossa kerrottiin, että moisen metasonnan selittäminen on täyttä minun ja ihmisten ajanhukkaa. Eikä nyt tarkoitettu siihen liitettyä audiota, vaan ylipäätään koko juttua. Merkityksetöntä itsestäänselvyyttä.

Miten itsestäänselvyys voi olla merkityksetöntä?

Lienee itsestäänselvää, että olen täysin eri mieltä – en olisi muuten koko juttua koskaan kirjoittanut :wink: Minusta ihmiset nimenomaan hukkaavat kokonaisuuden konseptin. Facen kuivamuonaryhmässä on ketju (oikeastaan parikin, esim. Koiran kuivamuonat ja täysravinnot | Facebook), jossa juurikin upotaan tai ollaan uppoamassa nippelien syvään päähän.

Maksa oli esimerkkinä vain siksi, että silloin kuin edelleenkin, maksa arvotetaan vain ja ainoastaan A-vitamiinin kautta. Ja sitten mennään ostamaan purkki foolihappoa.

Mutta hauskinta, ja epäolennaisinta myös, oli mailin allekirjoitus: nimim. aidosti koirista kiinnostunyt, ei myyntiä haluava feikki. Tuota… moinen nimimerkki on turhaa ajanhaaskuuta, koska se ei aiheuta minulle muuta reaktioita kuin naurua, varsinkin kun lähettävä mailiosoite on mallia etunimi.sukunimi :man_facepalming: