Tatuoinnit — kyllä, ei, ehkä, turha hype?

Jos nyt kuitenkin haluan kuvan ihooni, niin täytyykö tosiaan rasvata nahkaa etukäteen hanniballecter-tyyliin? Ja mistä hemmetistä tiedän, että missä moisen uskaltaa tehdä? Kuva on itsessään simppeli — mutta olen nähnyt aika paljon kauhugalleroita.

Itsehän olen hankkinut tatuoinnin kaikilla tavoilla niin, kuin varmasti ei olisi pitänyt. Alaikäisenä, jossain kaverin kaverin tutun kotona. :smile: Ei ehkä yllätä ettei siihen kuulunut mitään etukäteisohjeita, mutta ei myöskään onnekseni käynyt kuinkaan. Värit on ehkä vähän vuosien saatossa haalistuneet, mutta muuten on kaikki paikallaan edelleen.

Ei tää nyt kyllä vastannut sun kysymykseen, paitsi siltä osin, että hyvällä tuurilla ilman mitään ennakkovalmisteluja voi jäädä henkiin. :grin:

1 Like

Älä etsi halvinta hintaa. Jonkin sortin suositus kaiketi on perehtyä laajemminkin eri vaihtoehtoihin, tutkailla paljonko tatuoija on jo tehnyt ja millaista kuvaa piirtää. Jälkimmäinen ainakin siinä tapauksessa, että itsellä on idea siitä mitä haluaa/aihe, mutta antaa tatuoijan suunnitella varsinaisen kuvan. Jos on itse jo piirtänyt kuvan ja se on simppeli, niin tatuoijan tyylillä ei kaiketi ole niin isoa merkitystä.

Mä oon luullut, että ihoa rasvataan tatskan jälkeen. Ei siis ole omakohtaista kokemusta, mutta omassa kuplassani on useampi tatuoitu, joista isolla osalla on useampi tatuointi. Neljä henkilöä käy/on käynyt samalla tatuoijalla, joka tosin on heidän kaveri.