Syön niin vähän, enkä vain silti laihdu - PRONUTRITIONIST

Jaksoin lukea hieman yli puoleen väliin, sitten lopetin.
Ei olisi kannattanut edes aloittaa :joy:.

Se oli hiukan raskaasti kirjoitettu ja enemmänkin kommentti toiseen julkaisuun, minusta. Mutta avaa hiukan sitä, että aineenvaihdunnassa on ihan pahuksenmoiset erot.

1 Like

Totta.

Mutta juurikin tuon asian esille kirjoittaminen oli turhaa toisintoa tiedossa olevasta asiasta.
Se ei tosin ollut sinun vika.

Itseäni vähän tökkii, että menin edes klikkaamaan tuon jutun auki, koska se tuo vaan huonosti kirjoittaneelle kopioijalle käyntimäärää sivulla.

Laatikaisen tekstejä kannattaa silti lukea, koska niistä saa usein aika paljon tietoa — ja lisää siitä mitä hän linkittää.

Mutta millään tavoin hänen tekstinsä eivät kuulu akselille luen-aikani-kuluksi. Mikäs minä olen ketään arvioimaan ja arvostelemaan (vaikka teenkin sitä jatkuvasti :rofl: ), mutta olen pariin kertaan miettinyt, että hän tarvitsisi jonkun haamukirjoittajan.

Tosin — tässä näkyy koulutettujen ongelma: hän itseasiassa kirjoittaa vertaisilleen, ei kuluttajille, vaikka kuluttajille tekstinsä suuntaa. Ja taas: minulla ei oikein ole varaa heittää ensimmäistä kiveä, mutta ainakin tiedostan ongelman.

1 Like