Sup-lauta ja tätä se on taas 😝

Olen yrittänyt puhua Minnaa ympäri kokeilemaan sitä meidän pumpattavaa kajakkia. Eihän tuo savolainen moiseen ole suostunut. Hän kuulemma voi harkita risteilyalusta ja sitäkin vain hyvällä kelillä.

Ei sen uimataidossa mitään vikaa ole. Kunhan on vaan tuommoinen. Sillä on muutenkin henkinen esto ottaa vastaan mitään mitä minä neuvon :wink:

Kuvakaappaus on tältä päivältä puhelimen vakoiluohjelmasta.

Keskellä Vihtijärveä ihminen, joka ei kellumaan lähde.

Yksi sen tuttu oli ostanut pari suppilautaa ja ilmoitti vaan, että tänään on sitten ohjelmassa melontaa. Kun kaveri kysyy, niin lähdetään. Kun minä ehdotan, niin ennen helvetti jäätyy :see_no_evil:

Olivat pari tuntia vedessä, osa siitä kelluen ja jauhaen paskaa. Olivat tosin jonkun verran tehneet matkaakin.

Hassuinta on se, että Minna, joka on lähtökohtaisesti kaikkea tuollaista vastaan, totesi että se oli itseasiassa aika kivaa. Ja jos tulkitsen ilmassa olevat merkit oikein, niin se harkitsee laudan ostamista.

Kun tänään varovaisesti kysyin, että voitaisiinkohan kokeilla sitä pumpattavaa kajakkia, kun se on melkein kuin suppilauta, mutta pienempi ja vakaampi, niin en saanut minkäänlaista kommenttia. Ja Minnan parisuhdeviestinnässä se on aika pitkälle sama kuin myöntö :joy:

Nyt sitten aletaan vääntämään kelluntaliiveistä. Kun minulle esitettiin se vakioväite, että pystyy uimaan sata metriä rantaan. Eikä kaverillakaan ollut liivejä. Tosin Minna itse totesi, että saattaisi jäädä uimatta, jos matkaa olisikin ollut kilometri.

Nimittäin kyse kun ei ole siitä, että jaksaako mökkirannassa uida 150 metriä. Kyse on siitä, että kun on ensin melonut kaksi tuntia ja sitten yrittänyt hetken aikaa turhaan päästä takaisin kyytiin, niin onko siinä vaiheessa enää voimia jäljellä edes siihen 150 metriin?

Ja mitä sitten tehdään, kun rannalla on 20 metriä syvä ruovikko ja ennekuin sinne pääsee, niin täytyy selvittää 100 neliötä ulpukkaviidakkoa…

Mutta tarina jatkuu :wink:

Kyllä mäkin ennemmin suppilaudan päälle menisin kuin kajakkiin :rofl: mutten ilman liivejä. Ja vielä sellasia oransseja vanhanaikaisia että varmasti näkyisin joka suuntaan :woman_shrugging:

Toi kuulostaa kauheen tutulta :sweat_smile:

Minna on tämän päivän valitellut, että perse ja reidet on kipeät. Ja oli saanut peukalonjuuriin hiertymät.

Ottaen huomioon, että olen hieman samoista asioista valittanut koko kevään ja kesän, ja saanut vastaukseksi hieman vähättelevää suhtautumista, niin otan tästä nyt kaiken ilon irti :joy:

Mutta… ilmoitti kokeilevansa pumpattavaa, koska ei näe itseään yksinään melomassa suppilaudan kanssa — sosiaalisena toimintana hyvällä kelillä ok. Ja haluaisi mieluummin packraftin.

Nyt on sellainen deja vú tunne :joy:

1 Like

Ei muuta ku bileet pystyyn :partying_face::rofl: