Siniset pollukat

@Jagster ihmettelen miksi joidenkin keskustelujen kohdalla näkyy sininen pallo merkiksi siitä, että olisi uusi keskustelu ( näin olen ymmärtänyt), mutta ei kuitenkaan ole.
Olen lukenut koko ketjun läpi jopäiviä sitten tai jopa viikkoja ja uusia kommentteja ei ole tullut.

Ei se haitta, mutta ihmettelen vaan.

Toinen kysymys. Miten saa tämän metan asennettua tietokoneeseen? Kokeilin mo1nta kertaa eilen ja tänään katiskan ja facen kautta, en onnistunut.
Padilla ja puhelimella toimii.

Ei hajuakaan pallukoista. Minulla ei näy sinisiä eikä mitään muitakaan, Voiko moinen löytyä sellaisesta sinulla luetusta ketjusta, jossa olen muokannut esim. aloitusta, jolloin sen päiväleima muuttuu?

Käytä tietsikassa selaimella… Jos et saa selaimessa auki osoitetta, niin sanoisin, että selaimesi on rikki - minulla toimii Chromella, Edgellä ja Firefoxilla, sekä mobiileissa Safarilla.

Joten vakiokysymykset: antaako se jotain virhettä vai keskeytyykö lataus esim. liian pitkään vastausaikaan?

1 Like

Serverin logi ilmoittaa jotain SSL-virhettä. Ihmetellään – mutta sen pitäisi kyl vaikuttaa kaikkiin laitteisiin. Niin tai näin, niin teen päivitykset ja buuttaan serverin tässä välissä.

1 Like

Ne virheet näyttäisivät tulevan etelä-amerikkalaisen bottiarmeijan aktiivisuudesta. Niillä on oma SSL-kysely väärin.

Mutta noita tulee niin paljon, että en erota mikä siellä joukossa olisi ihminen.

Koita jollain selaimella ja kerro minulle mihin kelloaikaan yritit.

@Lafal sano nyt, että sullakin näkyy noita sinisiä pollukoita :thinking:?

Mulla ne näkyy noiden uusien juttujen perässä, mutta se on joskus tosi hämäävä kun se jää “päälle” ja vaikka olet jutun lukenutkin niin se ei poistu. Ja tosiaan, siihen tulee “uudestaan” se pollukka kun joku vastaa.

Tarkoitatko näitä:

2021-02-17_20-44-24

Ensimmäinen kertoo, että Hukkaputki on ollut viimeinen kommentoija ja sininen pallukka kertoo kuinka monta minulle uutta kommenttia on aiheessa.

Toisessa, MSM-aloituksessa, pienempi pallukka kertoo, että kyseessä on lukematon ja uusi ketju.

Ne muuttuu joko siksi, että aloitusta on muokattu, jolloin sen aikaleima muuttuu, tai että cookiet ei asetu oikein. Tai sitten siinä on bugi.

Mutta muutoin, jos näkee useastikin erivärisiä pallukoita, niin kannattaa hakeutua jonnekin hoitoon :rofl:

1 Like

Mulla on enempi päinvastainen ongelma, eli en näe tarpeeksi niitä sinisiä palloja :joy:
Eli jos oon lukenut jonkun uuden ketjun ja sinne on sittemmin tullut lisää kommentteja, ei otsikon viereen aina tule sitä palleroa. Otsikko on vaan asteen paksummalla fontilla kuin normaalisti.
Kaiketi meta on sitä mieltä, että en käyttänyt edellisellä kerralla tarpeeksi aikaa ketjun lukemiseen :roll_eyes:

Kerran on ollut liika palloja. Taisi olla se päivä, kun meidät estettiin turvallisuussyistä.

No, ihan ensimmäisessä vastauksessa sinä et edes tiennyt mistä sinisistä pollukoista oli kyse.

En nää pollukoita muuten.

Ja olen menossa lääkäriin tämän vuoden sisällä tai joskus.

En niin, koska silloin minulla ei kertynyt lukemattomia ketjuja :rofl:

Huoh…

Pointti on siinä ettei ne häviä vaikka olisikin lukenut.
Katson vaikka 7 tunnin päästä metaa uudestaan ja sama pollukka on siinä vaikka viimeisin joko kirjoitus tai tykkäys olisi 18 tunnin takaa.

Mutta olkoon.
Mulla on nyt ärsytyskynnys todella alhaalla kun en ole nukkunut kahteen vurokauteen yhtään.