Retkeily ja melonta omaksi kategoriakseen?

Olin jo siirtämässä retkeily- ja melonta-aiheita omalle foorumilleen. Siis ihan ajatuksentasolla, en niin että olisin oikeasti tehnyt jotain.

Mutta noinko ne ansaitsisivat oman pääkategoriansa? Vai onko muita näkemyksiä? Ja jos kyllä, niin mahtuisiko sinne Fittiness — se on kylläkin aiheeltaan erilainen.

Siirrolle olisi oikeastaan vain kaksi perustetta. Mitättömin on, että löydän itse aiheet paremmin. Sen sijaan Google tykkäisi enemmän aiheeseen oleellisemmin liittyvästä kategoriarakenteesta (tai näin oletetaan, ei ne kerro onko asia aidosti niin).

Lähden pian siirtämään tagien perusteella juttuja uuteen kategoriaan. Pian tarkoittaa kohta, myöhemmin illalla tai sitten huomenna.

Estän siinä vaiheessa sähköpostiliikenteen, joten jos samaan aikaan tulee yllättäen kulman takaa varoittamatta joku uusi aloitus tai kommentti, niin siitä ei tule ilmoitusta mailiin. Samaten sillä aikaa lähetysjonossa olevat koosteet ymmärtääkseni jäävät lähettämättä. Sellaista se on ja uskon, että kenenkään elämä ei siitä hajoa. Ja jos hajoaa, niin ainahan voi kirjautua tänne ja takoa F5:tä josko olisi tullut uutta sisältöä.

Pysäytän mailit sen takia, että aina kun ketju siirtyy uuteen kategoriaan, niin järjestelmä tulkitsisi sen uudeksi ja lähettäisi ilmon. Ihan turhaa, koska ne ovat kaikki vanhaa tavaraa.

Peukku tälle. Välillä on vaikea muistaa, mistä kategoriasta mikäkin aloitus löytyy.
Olisin tosin ehdottanut uutta alakategoriaa Ihmiselämän alle, mutta näköjään aloitit siirron jo.

Meneekö nyt esim Koira kanootissa tuon uuden pääkategorian alle? Nythän se on Koiramaailmassa Kaikki muussa. Vai kuuluuko fysiikkaan vain ensisijaisesti ihmisiä koskeva retkeily?

Fittiness sopii sinne hyvin :ok_hand:

En minä noin pitkälle ole miettinyt :joy:

Periaatteessahan se sopii kumpaankin. Ehkä kannattaa jättää nuo koiraperusteiset koirapuolelle?

1 Like

Itseasiassa… nyt saa ehdottaa. Pidetäänkö koiran kanssa retkeily/vaeltaminen/melonta

• koirapuolella
  • yleisellä retkeilyosiolla

Siis ajatuksella, että nimenomaan koira on valokeilassa.

Itse olisin, tällä hetkellä, taipumassa siihen, että menisi ylipäätään retkipuolelle ja sitten vaan tägätään koira. Mutta ymmärrän pointin, että koira-aiheet olisivat samassa ja kävijöillä olisi helpompaa löytää kategorian mukaan — mutta silloinkin aiheet tulisivat vastaan vain surffatessa tai erikseen haettaessa, ja haluan opettaa ihmiset käyttämään tageja,

Mutta tämä ei ole minulle iso juttu, joten menen enemmistöpäätöksen mukaan — joka täällä siis tarkoittaa 1-3 ihmisen mielipidettä :rofl:

Lisää siihen Ulkoilu ja fysiikka otsikkoon myös tassun kuva/koiran naama sen ihmishahmon lisäksi, sitten sen luulisi olevan melko selkeä, että myös koiran kanssa retkeily löytyy sieltä…? :thinking:

Eipä niitä koiran kanssa retkeily/melominen- aihepiirin aloituksia taida toistaiseksi olla kuin kaksi :joy:

Ei niin. Ja Katiskan Face-ryhmässä vissiin viisi.

En saa siihen kuin yhden ikonin.

Tämä ketju suljettiin automaattisesti 11 päivän kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.