Pölynimuri

Aiheesta löytyy monta aloitusta facessa, mutta ne eivät vastaa mun kysymykseen:

Hyvän imurin imuteho? Eli jos olet tyytyväinen imuriisi, mikä sen imuteho on?

Meillä imuroidaan eniten hiekkaa ja pikkukiviä, joten en tarvitse nukkamatto- tai karvat irti sohvasta-suulakkeita, vaan imurin joka jaksaa imeä roskat lattialta.
Nykyinen on maksimiltaan 1800w eikä sellaista ihmettä tunnu löytyvän mistään.

Ihmetyttää sekin, että harvassa nettikaupassa on suodattimena imuteho. Eikö se ole imurin tärkein ominaisuus? Ainakin tärkeämpi kuin väri :joy:

1 Like

Minulla on vanhat mielen ja elecktroluxin imurit joissa juurikin tuo imuteho 1800.
Toimii loistavasti.
Ja hiekka, pienet ja irtokarvat juurikin imuroinnin kohteena.

Mitään pussittomia en huoli. Enkä tarvitse ihmetoimintoja. Ja koska nuo yli kymmenen vuotta vanhat toimivat, niihin löytyy pölypusseja ja suodattimia niin en ole edes katsellut uusia.

Aika huonoiltahan nuo vaikuttavat jos imutehot on heikkoja.

Alkoi imurin tarve olla jo niin akuutti, että menin kauppaan kysymään asiaa myyjältä:

• jooh hehe, ei niitä tehoja oikein nää mistään
  • hinta ja laatu kulkee yhdessä
  • jooh, hehe, ei valmistajat niitä meillekään kerro
  • täytyy vaan testata, silleen sen tietää
  • heh, hinta ja laatu kulkee yhdessä
  • ne on vähän muuttuneet ne merkintätavat
  • hinta ja laatu kulkee yhdessä

Näytin sille imuria, jonka tehoksi ilmoitettiin netissä xxxW. Imurin päällä oli tarra jossa luki Eco 2300w. Kysyin mitä tämä tarkoittaa. Ei osannut kertoa.

Ja sit se sama myyjä yritti koko maksutapahtuman ajan saada mua vaihtamaan liittymää.
Tai no, asiakaspalvelija. Ei se osannut myydä.

Mutta, ostin sen imurin. Hoover jotain, en enää muista oliko se 700w vai 890w, valinta meni jo tasolle ihanvitunsama kunhan pääsen ulos imurin kanssa. Tehonumerosta riippumatta se on mahtava :+1: imee hiekat, pikkukivet, pahvin- ja pehmolelunpalaset. Kuten myös pölyn ja karvat.

Eli ilmeisesti sillä ilmoitetulla imuteholla oo niin väliä…

1 Like

Hienoa!

Mua vituttaa tuo nykyinen asiakaspalvelun tasottomuus. Mistään ei mitään tiedetä. Yleinen vastaus on että kato netistä ja sittenhän sen käyttämällä tietää, huoh :roll_eyes:.

Onneksi ( kop kop) molemmat imurini pelittävät täysillä ettei tarvitse mennä niitä ostamaan.

Kauhulla ja ahdistuneena ajattelen, että seuraavat hankinnat mulla on televisio ja kannettava tietsikka.