❓ Ohjelaatikko on tiellä eikä saa suljettua

Mulla on tämä tietokoneen näyttö nyt jotenkin että tuo oikeanpuoleinen pystypalkki ei näy, en tiedä miten saisi takaisin, ja kun touhon ilmestyi nyt tuommonen keltanen ohjelätkä, ilmeisesti siinä olisi ruksi et sais sen pois, mutta kun en näe sitä, niin voi olla että on kirjoitusvirheitä tekstissä joka jää nyt tuon keltasen laatikon taakse.

Saatko otettua siitä kuvakaappauksen? Kuvan saa liitettyä tänne joko raahaamalla, joka voi olla puhelimella einen hankalaa, tai sitten upload-nappulasta. Minulla se löytyy tuolta, mutta samannäköinen namiska voi löytyä myös kirjoitusikkunan työkalupakista:

Saattaa myös olla, että olen unohtanut päälle uuden käyttäjän opastuksen, sillä tuo kuulostaa sellaiselta. Ihan hyödyllinen varmaan, mutta kun lähes jokainen sen sulkee, niin ei siitä iloa ole. Otan sen pois päältä, joten jos häipyy, niin oli sellainen.

Jostain syystä ulkomuoto on välillä liian leveä. Androideista en tiedä, mutta iPhonessa sen saa kavennettua oikeaan kokoon nipistämällä. Tuo liiallinen leveys on myös jossain määrin teemariippuvainen, joten voit kokeilla vaihtaa sen.

Teemat löytyvät hampurilaisvalikon takaa oikean yläkulman suunnalta:

kuva

Kunhan tökkäät, niin ulkomuoto vaihtuu.

(Kuten ehkä huomasit, niin jaoin alkuperäisen postauksesi kahtia ja tein tästä uuden)

Jahas ja Hyvää Uutta vuotta! Kävin ronklaamassa näyttöasetuksia ja nyt näytössä näkyy jopa tuo sivupalkki oikeassa reunassa, mutta vasen laita on nyt sitten vähän piilossa. Lippukuvake näkyy puoliksi, mutta tuohan ei haittaa, onhan se myös näppäimistöllä käytettävissä. Ohjelaatikko juu on kadonnu, voithan sen uudelleen tuupata, ni kattoo haittaako enään. Onhan se hyvä muistutus kuin tääl kuuluu olla - Pirkko

Tämä ketju suljettiin automaattisesti 4 päivän kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.