Mikä paidassa maksaa?

Erehdyin Instagramin puolella klikkaamaan yhtä Zalandon mainosta. Elvistelivät 70 % alennuksilla ja kun kyseessä oli merkkivaate niin vilkaisin. Hinta oli noin 5 % alempi kuin kotimaisten normaalihinnat.

Mutta tuosta syystä saan Facebookissa jatkuvalla syötöllä Zalandin mainoksia.

Minähän en tiedä räteist ja lumpuist mitään. Joten kertokaa kokeneemmat, että mikä helvetti tässä teepaidassa maksaa:

Oisko toi merkki sellanen mikä maksaa? Tuntematon kyllä mulle mutta mulle riittääkin yleensä Tokmannin vaatteet.

Edit. Todella nopealla googlauksella selvis että ne taitaa olla jotain merinovilla vaatteita ja sen takia maksaa.

Monet firmat käyttää tuota “jopa 70%” fraasia. Mainospuolen jengi ei ilmeisesti itse ole kuluttajia, tai ainakaan työskennelleet myymälän puolella. Ei sitä jopa-sanaa kukaan ikinä näe ja jatkuvasti on kiukkuisia asiakkaita, kun kaikki ei olekaan -70% alella ja he kokevat tulleensa huijatuksi.

Kävin aikaisemmin katsomassa tuon t-paita valmistajan sivuja, ja kuten Jonna jo sanoi, hintaa nostaa materiaali. Mutta tuo mainoksessa oleva 72e hinta oli about normihinta, niiden t-paidat maksoi 70-90e. Ja niiden omassa alemyynnissä tuotteilla oli max 10% alennusta. Se on aika kaukana mistään yleisestä aleprossasta.
Zalandon sivuilla en halua käydä, joten selvittämättä jäi, näkyykö tuossa kuvassa alehinta vai alkuperäinen hinta.

Jotenkuten pystyn ymmärtämään, että merinovillapaita maksaa reippaasti, mutta en pysty ymmärtämään, kuka noita ostaa. Lueskelin jonkun tuotteen arvostelukommentteja, oli siellä sellaisiakin, joilla on useampia vaatteita kyseiseltä lafkalta. Joillakin kai on vaan liikaa rahaa :thinking:

1 Like