Kysely: Mitä teemaa käytät?

Simppeli kysymys kaikille kirjautuneille, ja toivon jokaisen vastaavan — kun ei siitä sen enempää vaivaa ole kuin pari tökkäisyä :wink:

Olettehan tietoisia, että hampurilaisvalikon takaa löytää erilaisia teemoja, eli miltä foorumi näyttää? Niitä on muutama hieman erilainen, ja kannattaa — no, oman mukavuuden takia — valita sellainen, joka eniten miellyttää tai vähiten ärsyttää.

Osa ei sitten toimi kovinkaan hyvin tumman tilan kanssa. Osa, kuten Dark, taasen toimii vain jos ylipäätään käyttää puhelimessa tummaa tilaa. Mutta kokeilemalla selviää, mikä on ok ja mikä vähemmän.

Mutta en halua pitää foorumilla turhia palikoita, joten yritän hieman hahmottaa mitä kukakin käyttää.

Jos et ole muuttanut teemaa, niin käytössä on Air theme.

Mitä teemaa käytät

Voi valita enintään neljä vaihtoehtoa. Ihan siksi, että itse käytän eri teemaa iPadissä (Avid reader), puhelimessa (Zeronoise) ja läppärissä (Mint).

• Air theme
  • Avid reader
  • Dark
  • Fakebook
  • Fire/Ice
  • Geometric
  • Mint
  • Modest
  • Zeronoise

0 äänestäjää

Jos on ongelmia ylipäätään teemojen kanssa, vaikka värit ovat mallia keltainen teksti valkoisella pohjalla, niin tähän ketjuun voi huudella.

Osan pystyn korjaamaan, osan en.

Jätän nuo käytössä olevat teemat ja poistan loput. Ehkä niitä tulee joskus lisää, ehkä ei. Luultavammin olen asiassa proaktiivinen vain itseni takia :wink: koska suurin osa kirjautuneista ei vaihda teemaansa. Silloin lähtöolettamus on, että ovat tyytyväisiä siihen mitä tarvitaan.

Kirjautumattomista en piittaa (mutta hekin kylläkin pystyvät vaihtamaan ulkonäköä, jos haluavat).

Poistuiko mun käyttämä teema vai muuttuiko vaan sinisen sävy :flushed:

Modest saattaisi olla se, mikä oli käytössä. Ei noita nimiä voi muistaa.

Poistui. Luulin, että kukaan ei käytä sitä. Mutta nyt löytyy taas valikoista.

Luultavasti värit on samat kuin ennen. Jos ei ole, niin mene profiiliin ja asetuksiin. Sieltä saa kokeiltua mikä väri olisi se mikä oli ennen.

1 Like

Ei ollut väreissä vika, Modest puuttui :+1:

Saattaa olla, että joudut laittamaan selaimen välilehden kiinni ja uudestaan auki ennenkuin tulee näkyviin hampurilaiseen.