Aika ajoin on tarve tehdä kuvaan vaikka merkintöjä, ympyröidä jotain tai piirtää vaikka nuoli. Useimmiten moiset operaatiot kannattaa tehdä omassa laitteessa, mutta se onnistuu foorumin tekstieditorissakin. Ainakin jotenkuten.
Kosketusnäytöillä tökkää kuvaa esikatselussa, ja hiirenkäyttäjillä riittänee, että siirtää hiiren siirtää kuvan päälle. Saat näkyville kuvan yläkulmaan kaksi työkalukuvaketta.
Minä en saanut iPadillä kuvaa tallennettua. Toki ongelman saa kierrettyä ottamalla kuvakaappauksen muokatusta kuvasta, ja sitten poistaa tekstistä sen alkuperäisen… samalla vaivalla sitten melkein muokkaa kuvan laitteessa ensin valmiiksi asti.
On kuitenkin mahdollista, että ongelma on Applessa, tai minulla on probleemia foorumin järjestelmän kanssa. Selvittelen asiaa ennen kuin merkitsen ominaisuuden rikkinäiseksi ja käytöstä poistetuksi.
Saa kokeilla, josko se omassa laitteessa toimii paremmin.
Ainoa mitä pystyin muokkaamaan on kuvan nimi ja koko. Tosin en tiedä onko kyseessä lopullisen kuvan koko vai esikatselun koko.
Vedin ruudun mahdollisimman pieneksi, antaa kyllä scrollata ylös ja alas, mutta mitään työkaluja ei tule näkyviin.
Ja tuo alareunan kynä palauttaa takaisin tekstiboxitilaan.
Eikä se millään halunnut tallentaa mun töherröksiä. väkäsestä ei tapahtunut mitään vaikka maltoin hetken odotellakin.
Ehkä ensi kerralla toimii loppuun saakka