Kuivamuona ei ole eliminaatiota

Arvon eläinlääkärit: voisitteko lakata kutsumasta Anallergenic-nimikkeen kuivamuonaa eliminaatioksi? Se ei ole edes koulutuksenne mukaisesti eliminaatiota ja antaa vain ihan hemmetin kakkamaisen olon hoitovirheestä tai osaamattomuudesta.

Ja kun diagnoosinne on atopia eli ulkoisesta ärsykkeestä johtuva allergia, niin sovittaisiinko saman tien, että sitä ei seuraavassa lauseessa kutsuttaisi ruoka-aineallergiaksi.

Samalla voisitte kerrata mitä allergia tarkoittaa ja mikä se on elimistössä reaktiona. Jos en väärin muista, niin löytyy ensimmäisen vuoden materiaalista.

Sitten kun mielenkiintoa löytyy, niin voitte toki penkoa veritestin tutkimusnäytöt sekä vertaisarvioinnit ja samalla kerrata mikä tieteellinen arvo case-artikkeleilla on

Kiitos.

1 Like

@Jagster menit sitten sohasemaan kusiaispesään.

Tämän vuorokauden itkuvirsi on ollutkin miten johdat harhaan omistajia oppeinesi. Kun on kuule muutenkin vaikeaa saada omistajat ostamaan sitä ruokaa jolla klinikka pysyy hengissä :smiley:.

Halleluja ja aamen.

Tuo kusiaispesä on ollut rikki jo kauan. Ei uutta. Uutta ei ole siinäkään, että yksikään eläinlääkäri ei ole koskaan kyennyt kaatamaan väitteitäni – vaan he siirtyvät joko passiivisaggreen tai, kuten muutama ns. sisätautien erikoislääkäri, puhtaaseen aggreen.

Hassuintahan tässä on se, että minun oppini (tuo on oikeasti jo niin vanha vitsi, että ei jaksa edes naurattaa) on nimenomaan sitä mitä heidän oppikirjansa opettaa. Se, että eläinlääkärit eivät tiedä mitä heidän koulutuksensa perusteella pitäisi tietää, ei naurata – se pelottaa ihan pirusti.

2 Likes

Siis minä en tuota sinun “oppeinesi”, keksinyt.
Enkä mitenkään mollannut.

Itse en ole mikään asiantuntija, mutta v*****aa, kun kuvitellaan, että parin opintopisteen teoria ja eri firmojen luennoitsijat sekä A4 takaa sen et on arvostelun yläpuolella.

Ja minua lähinnä ärsyttää kun olen nyt pari päivää kuunnellut tota vinkumista.
Piiiiitkäää viikonloppu tiedossa jos ei levy ala kohta vaihtumaan…

En minä mollaamistasi ajatellutkaan. Vaan ilmaisua itsessään. Välillä se on Katiskan tyyli, välillä Lehtosen. Koskaan minulle ei ole selvinnyt mikä se tyyli niinku on – paitsi että koiraa ruokitaan tarpeet täyttäen ja mieluusti joka päivä (tai ainakin melkein).

20 vuotta sitten aiheesta vinkuivat kuivamuonapuristit. 10 vuotta sitten barffaajat. Ja nyt eläinlääkärit. Ryhmä vaihtuu, vinkuminen ja väitteet ovat kuitenkin tismalleen samat koko ajan.

Joo. Anteeksi ranteiden viiltely. Tulin just juoksumatolta, syke korkeimmillaan 178 ja nyt vartti ja suihku myöhemmin edelleen 120.