Katiska.info -> Katiska.eu

Katiska.info vaihtaa urlikseen Katiska.eu. Tämä on ilmoitusasia, ei sinällään keskusteltavissa. Urlin muuttuminen ei muuten sitten ole ihan uusi juttu sivustolla, taitaa olla kuudes kerta, kun nimi vaihtuu — mutta nyt muuttuu vaan loppuosa :wink:

Muutoksen aikataulu on avoin, mutta puhutaan päivistä, ei viikoista. Asettelen nimittäin jo uutta serveriä.

Katiskan malli tulee myös muuttumaan, mutta siihen menee vielä aikaa.

Tuo vaikuttaa fooruminkin osoitteeseen, koska kaikki .info -loppuiset muuttuu muotoon .eu. Se tuo sitten mukanaan jo pariin otteeseen pyöritellyn asian — mikä foorumin nimeksi/osoitteeksi.

Kiitos Facebookin meta ei ole enää houkutteleva. Saattaa olla, että siitä tulee vaan tylsästi foorumi, ellei joku keksi parempaa nimeä pian.

Ja koska urli muuttuu joka tapauksessa, niin voihan foorumin osoitteen irroittaa kokonaankin Katiskasta — tosin, suurin osa liikenteestä liittyy koiriin ja juurikin Katiskan kautta, niin ehkä ei kuitenkaan.

Googleen ku kirjoittaa katiskan niin ehdottaa ensin katiska vyyhtiä mutta jos kirjaa myös jotain koirasta niin sit tulee oikeita sivuehdotuksia :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mä oon ainaki tosi huono keksimään yhtään mitään hienoja nimiä, tylsä foorumi riittäis ainaki mulle :woman_shrugging: se on selkeästi ja ytimekkäästi sanottu.

Google seuraa entisiä hakuja. Joten paljastit juuri mielenkiintosi kohteet :wink:

Itse asiassa ikinä en oo katiska vyyhtiä hakenut mutta ehkä siitä on puhuttu koska tosi paljon antaa myös sellasia hakuehdotuksia joista puhuttu ääneen. Sekä niitä mitkä on just sillä hetkellä yleisessä mielenkiinnossa Suomessa tai maailmalla.
Puhelimella siis 99. 9% teen näitä nettijuttuja.

Riitelin eilen suunnilleen koko päivän ja puolen yötä Katiskan siirron kanssa. Se sitten hakkaa vastaan enemmän kuin paljon — moinen rutiininomainen eto-juttu.

Koska yritän selvittää, että mikä perkele sitä vaivaa, niin joudun pätkimään aika ajoin Katiskaa pois linjoilta.

Tämä on taas näitä keissejä, kun tekisi mieli ajaa alas koko paska, koska kun edes joskus, edes yhden kerran, nämä hommat hoituisivat kuten väitetään :face_with_symbols_over_mouth:

Nyt ymmärtääkseni katiska.eu on muuttunut muotoon katiska.eu ja olevat linkit uudelleenohjautuvat uuteen osoitteeseen.

Serverin vaihto on vielä tekemättä, mutta nyt on jonkinlaisen tauon paikka.

Siirto ei nyt mene kovinkaan jouhevasti. Nyt akuuttina ongelmana on, että haku ei toimi.

Vittu.

Edit:

Sain haun toimimaan. Hieman kikkaillen, mutta kuitenkin.

Tuo oli muutenkin hieman omituinen keissi. Kun kokeilin puhelimella, niin haku toimi. Mutta iPadillä ei, Haiskahtaa vahvasti cookie-ongelmalta, tai selaimen välimuistilta — en vaan ymmärrä miksi noin olisi.