Kasper Strömmanin kolumni: Ohjelmiksi naamioituneet mainokset

Minä luulin, että Superkauppiaat on vaan joku Facebookin mainoskampanja, joka on yhtä aivokuollut idea kuin että jokaisella suomalaisella on keskimäärin 3 km matkaa K-kauppaan.

Minä en ole muutenkaan tajunnut näitä kaupallisen yhteistyön ohjelmia. Tai edes ”sisällöntuottoa”. Se, että elokuvissa on mainossijoittelua on vielä jollain tavalla tajuttavaa, mutta ei kun tuote itsessään on ohjelma.

Ja ammatti-realiteja en ole koskaan jaksanut katsoa. Edes niitä poliiseja.

En osaa ottaa kantaa alkuperäiseen aiheeseen, koska en juurikaan katso telkkaria. Joten vedän ilman mutkia suoraan offtopiciin:

Kyllästyin Strömmaniin useampi vuosi sitten, kun se oli jatkuvasti joka paikassa. Nyt lueskelin noita sen kolumneja, osaa se yhä olla hauska. (Strömmanin instatili oli huippu! Toivottavasti on yhä.)

Tämä oli paras:
“Ihmisen rakkaus koiraa kohtaan on niin suuri, että suurempi on vain viha sutta kohtaan.”