👉 Hiljennettyjen alueiden ja aiheiden löytäminen

Foorumilla on liikennettä useilta eri aihealueilta. Joskus alueita, tai aihe kerrallaan, kannattaa hiljentää, jos ne eivät kiinnosta. Etsi kellon kuva, joka löytyy yleensä aiheen viimeisen postauksen jälkeen, niin saat hiljennettyä aloituksen, joka ei kiinnosta.

Joskus kuitenkin mieli muuttuu. Tai voida käydä kuten minulle, että aihe vaan yhtä äkkiä häviää ja oletus on, että sitä ei ole poistettu. Olin jo hetken joutunut etsimään erästä ketjua melkein koirien ja kissojen kanssa. Ei löydy tagilla, ei kategoriaa selaamalla. Haku löytää, kun etsi oikealla hakusanalla.

Syy oli tämä:

Jossain vaiheessa on ilmeisesti sormi lipsahtanut ja olen hiljentänyt koko ketjun. Mutta tuo toimii vinkkinä: jos on joku alue tai aihe, jota ei halua seurata, niin tuosta häviää näkyvistä.

Hiljennetyt kategoriat löytää helposti. Klikkaa Alueet ja scrollaa alaspäin kunnes törmäät viimeisenä olevaan Hiljennetyt alueet. Sieltä löytyy.

Hiljennettyjen aiheiden löytyminen sen sijaan onkin hieman mutkan takana.

Joudut menemään ensin omaan profiiliisi oikean yläkulman profiilikuvastasi ja avautuvasta valikosta viimeinen välilehti. Valitse sieltä Asetukset.

Klikkaa sen jälkeen Ilmoitukset → Alueet.

Alimmaisena on laatikko, jonka otsikkona on Vaimennetut. Siinä näkyy hiljennetyt (mute) alueet, jos sinulla on sellaisia. Laatikon oikeassa kulmassa on linkki Näytä.

Kun klikkaat sitä, niin sinut siirretään tuoreimpien postausten ikkunaan, mutta yhdellä pienellä erolla: siinä esitetään vain hiljennetyt aloitukset.

Jos sinulla ei ole hiljennettyjä aloituksia, niin lista on tyhjä ja sinulle kerrotaan olevasi ajan tasalla.