Face kaatui, Meta ei

Facebook ei aukea, ja Yle ei kerro miksi. Alkoiko nyt se Pihon ja muiden lupaama uusi maailmanjärjestys? Ehdinkö juoda kupin kahvia ennen ylöstempausta?

Onneksi Meta toimii. Taas yksi perusteltu syy siirtyä foorumipohjaiseen :sweat_smile:

2 Likes

Mulla ei taas meta avautunut eilen muutamaan tuntiin.

Ajattelin, että teit huoltotöitä.

Face on kyllä pelittänyt koko päivän eilen ja tänään, kun olen käynnyt.

Tosin metasta ei enää nykyään tule mitään ilmoituksia vaikka itse en ole asetuksiani muuttanut.

Sama, face toimii, meta ei toiminut eilen. Oli taas ilta pilalla :joy:

1 Like

Valeuutisia levitellään. Meta ei ole ollut nurin. Pääsynne vain estettiin, turvallisuussyistä.

(Oli päässyt SSL-sertifikaatti vanhaksi ja softa ei suostu silloin päästämään ketään sivustolle; sarjaa typerää turvallisuutta, joka ei lisää turvallisuutta…)

2 Likes

Meistä aiheutuu liikaa trafiikkia sivustolle.

1 Like

Sinänsä mielenkiintoinen tekninen detalji, mutta tää foorumisofta tällä käyttöasteella on muuten melkein yhtä raskas kuin Katiska ja siellä sentään tulee joitain tuhansia käyntikertoja päivässä. Välimuistit on hassu keksintö.

1 Like

Apua!!
Arvaa nauroinko tolle trafiikille joka meistä aiheutuu :joy::joy:.

Mulle oli kauhea trauma kun min pääsy estettiin sivustolle…

Saakohan tästä jotain hyvitystä :thinking:?

1 Like

Saa. Sähköyhtiöiden tariffien mukaan.

Täällä on noin 130 kävijää päivässä, jos yhtään aloitusta ei ole jaettu Katiskan facessa. Jos siellä on jako, niin piipahtajia on 500. Joten kirjoittajien prosenttiosuus on tismalleen sama kuin kaikkialla muuallakin.

2 Likes