DC-Fix ja muut tarrat

Tiedän, että olen hieman myöhäisherännäinen, koska aiheesta dc-fix on käyty iät ajat sotia sisustusmaailmassa. Toisten mielestä se on maailman paras keksintö pintojen fiksauksessa ja toisten mielestä taattu tapa osoittaa olevansa white trashiä.

Mutta minä en olekaan sisustamassa. Minä yritän tuunata kajakkia :rofl:

Minua ärsyttää suunnattomasti peräsimessä olevat kohtuuttoman isot SeaBirdin logot.

kuva

Peräsin on ihan vaan kovaa muovia, joten uskoisin, että tarra ottaa siihen kiinni. Kestääkö moinen sitten vettä onkin oma asiansa. Kun nyt ei puhuta roiskevedestä tai kostealla pyyhkimisestä, vaan uimisesta.

Mutta en keksi oikein muutakaan tapaa peittää noita. Niitä kun ei saa hevin edes irti, koska taitavat olla poltettu kiinni.

Muita ideoita miten tuon saisi jollain tavalla peittoon?

Värität tussilla? :thinking: joutuisikohan sitä uusimaan jokaisen melontaretken jälkeen? :thinking:

Eikö vedenkestävä ole… vedenkestävä? Ei ainakaan keittiön seinästä lähtenyt irti mukulan jäljiltä. Mutta noinkohan ottaa muoviin kiinni. Spraymaaliakin mietin jossain vaiheessa, mutta sparytölkki mun käsissä on aika vaarallinen kapistus.

Miten olis joku muovimaali/puskurimaali mitä esim. autojen muovisiin osiin voidaan käyttää? Niiden luulis kestävän suht hyvin vettäkin.

Mustaa jesaria :rofl:

Se nyt ei pysy missään. Mutta jos tuolle ratkaisumallille suunnataan, niin sitten mustaa gorillateippiä :wink:

1 Like