Barf tutkitusti

1 Like

NEU puuttui tuosta kokonaan ( mistä sanoista se muuten tulee tuo lyhenne?).
Vai eikö se ole raakaruokintaa?

Kukaan ei tiedä mitä siinä ruuassa on ja sen analyysit on peukaloituja. Siksi sen arviointi on totaalista ajanhukkaa. Eikä tuossa jutussa eri tuotteita suuremmin edes vertailtu.

Sanotaan näin. Et löydä Neuta myöskään raakatäysravintojen vertailusta, koska se ei kuulu siihen kategoriaan. Vogelin ja MHB-Karpin löydät.

Virtanen tykkäsi kouluttaa koiriaan saksaksi. Siltä pohjalta Neukin on nimensä saanut.

1 Like

Vogel olikin ihan uusi tuttavuus.
Mutta ‚Äúyll√§tys‚ÄĚ olikin sitten se, ett√§ mhb karb, vogel ja neu on saman tehtaan tuotantoa.

Eksyin etsimään sisältötietoja eri sivuilta, mutta en löytänyt.
Sivuilla sanotaan, että riittää pelkäksi ruuaksi koiralle, mutta kasvavalle pennulle tulee lisätä piimää ja lihaa annokseen mukaan.

Ja punaviinietikan käyttö jäi epäselväksi.

Katiskan Face-ryhmässä kaikki Virtaseen ja Neufraun tuotteisiin liittyvät ketjut lopetetaan välittömästi tavattaessa. Syy on sama kuin miksi homeopatiaa puoltavat ketjut häviävät. Mutta hae siellä hakusanoilla neu ja ilu, löydät riittävästi materiaalia.

Täällä minulla on hieman vapaampi käytäntö. Vielä.

On tuotetiedot siell√§. Niit√§ joutuu vaan hiukan etsim√§√§n, Ja sitten kun l√∂yt√§√§, niin ilo vasta alkaakin. Niiss√§ on iloisesti sekoilteltu kuiva-ainem√§√§ri√§ eik√§ koskaan tied√§ mik√§ on m√§rk√§arvo, mik√§ on kuiva-ainetta ja mik√§ on lis√§tty√§. Osan kohdalla minulla on vakaa k√§sitys, ett√§ ne ovat keksittyj√§ ‚Äď mutta sit√§ en tietenk√§√§n pysty todistamaan.

Minulla on sen verran ikää, että muistan kun Ilu pakotettiin merkitsemään lain vaatimat minimimäärät. Karseaa raivoamista miten kateelliset kilpailijat ovat käräyttäneet hänet Eelalla (sittemmin Evira, nykyään Ruokavirasto) halutessaan hänet ulos bisneksestä ja pitäisi riittää kun hän sanoo, että muuta ei tarvita kuin tukkapöllyä.

Hämmästyttävintä ei ole Virtasen huushollin tarve vedättää asiakkaita. Hämmästyttävintä on, että Ruokavirasto sallii laittomat täysravintoväitteet sekä terveysväitteet. Mutta ei Ruokavirastoa kiinnosta.

Kun sitä peilataan Ruotsiin, josta Mush lensi pihalle kissanruokiensa takia, kun määrät jäivät einen vaaditun alapuolelle, niin eihän tässä mitään linjaa eikä järkeä ole.

Ei etikkaa tarvitsekaan tajuta. Yhtä vähän tarvitsee tajuta sitäkään, että Ilu tekee laittomia diagnooseja viljellessään omia hiivakasvustojaan. Antti Heikkilä ja hänen tapansa lienee tuttu, ainakin jollain akselilla? Ilu on Heikkilän kanssa tismalleen samaa puuta.

1 Like

Ok. En tiennyt, että NEU- keskustelut on kiellettyjä.
Minulle sen verran vieraampi, mutta viime yönä käytin kolme tuntia selvittääkseni tätä ruokaa ja sen sisältöä. En tullut hullua hurskaammaksi. Vastaan tuli ihmeellistä hurmoshenkeä ja lahkolaisuuteen viittaavaa uskoa kyseiseen henkilöön ja tuotteisiin. Sekä kahvinporojen käyttö.
Ja se oli uutta tietoa myös, että voi lähettää hänelle näytteitä tutkittavaksi.
Edelleenkään ei selvinnyt koulutustausta tai miten on pätevöitynyt.
Tuntuu ihme salailulta koko touhu.
Ja Heikkilän touhuja olen kyllä lukenut.

Lupaan olla palaamatta asiaan jatkossa.
Viimeöinen tietoisku vanhoista keskusteluista ja jutuista riitti.
Tieto lisää tässä asiassa tuskaa.

Kuten sanoin, niin täällä on sallittua. Vielä. Mutta nyt varmaan ymmärrät mikä on ongelma tuossa aiheessa?

1 Like

Joo, tuli harvinaisen selväksi, että turha tuosta on keskustelua yrittää, kun oikeaa tietoa ole saatavilla.