Antepsinia ovista ja ikkunoista: Lääkkeiden tuputtaminen

Eläinlääkäriasemat on paikka jossa on pakko opetella sanomaan ei. Melkein aina mukaan yritetään ujuttaa mukaan jotain muuta, esim ruokaa.

Nyt huomasin että toin kotiin taas yhden paketin antepsinia. Ja sitähän olis ollut jo kaks isoa pakkausta kotona. Ensimmäisenä lääkkeen ehdin torpata kun sitäkin oli, mutta loput laitettiin pussiin niin tarmokkaasti että en kehdannut kieltäytyä. :joy: Oon hirveän huono kieltäytymään, niinkuin moni muukin.

Yhden kerran kassiin oli pakattu joku hirveän kallis erikoisruoka, jota en olis ikinä saanut koiraa syömään. Melkein otin senkin, mutta sain jätettyä pois. Purkkiruokaa ne onnistui sitten myymään.

En arvosta yhtään “pakkomyyntiä”. Luulis että klinikat tekee tarpeeksi kovaa tiliä muutenkin. Kun ees kysyttäisi, että haluanko kyseisen tuotteen, sen sijaan että on päätetty jo että nyt sen otan. :grin:

Joo itse joutunut myös opettelemaan ein sanomista. Kyllä sen oppii kun tarpeeksi harjoittelee :face_with_hand_over_mouth:
Mä havahduin kerran siihen että meillä oli metacamia useampi pullo ja päälle vielä tabletteina. Sen jälkeen oon aina käyny kurkkaa ennen ellille lähtöä mitä lääkekaapissa on etten turhaan osta tavaraa jota löytyy.
Ruokaa meille yhden kerran tarjottu silleen vaivihkaa mutta sillon osasin jo sanoa että en ota, syödään samaa mitä aina kun se ruoka oli ihan sopivaa kyseiselle koiralle.
Mutta kyllä sitä tarkkana saa olla :+1:

Juu ei se auta muuta kun opetella :grin: Mä käyn lääkekoria läpi ainakin pari kertaa viikossa kun aina on hukassa jotain, niin periaateessa tiedän mitä olis olemassa.

Pahin on kun myytiin satasen verran hyödyntöntä lisäravinnetta. Tajusin vasta myöhemmin katsoa, paljon sen osuus olikaan. Onneksi sillä kertaa tuttu suostui lunastamaan paketin, hieman olis harmittanut muuten. Ylipäätään onneksi oon oppinut lukemaan lisäravinteiden ainesoat, toi lisä olis maksanut kuukaudessa 150e ja loppuelämän käyttöön vissiin suositeltu.

Utelias olen… mitä laatua?

Samylin. Saa sitä jostain näköjään halvemmalla mutta siellä möivät kallista laatua :smiley:

No just. Minulla on oikeastaan aika vähän hyvää sanottavaa Samylinista. Ja vielä vähemmän eläinlääkäreistä, jotka myyvät sitä asiakkailleen.