👉 Aloituksen meta-tietojen muokkaaminen

Älä deletoi. Pystyt vaihtamaan kategorian, jopa julkaisun jälkeen — klikkaat vaan otsikon perässä olevaa  - ikonia.

Yritin ensin kategorian vaihtamista, mutta puhelimella näkymä on niin pieni ja sekava, että deletoiminen oli helpompaa (meni hermot samantien :laughing:) :+1:

Ylipäätään kaikkia meta-tietoja (otsikko, alue ja tagit) saa muokattua jälkeenpäin siitä kynäikonista. Siis aloituksen kirjoittaja saa muokattua, sekä tietysti ylläpito.

Toki myös tekstiä itsessään, mutta se on einen eri asia.

Täh? Kuinka pieni ruutu sinulla oikein on… Kun klikkaan sitä -ikonia, ja muokkaan kategoriaa, niin valikko avattuna näkymä on tällainen:

Siitä sitten skrollaa ja etsii oikean alueen, tai lähtee kirjoittamaan, jos muistaa edes osaksi nimen.

Nyt on pakko sanoa, että en tiedä miten tuon saisi selkeämmäksi :laughing:

Mutta jos haluaa mennä tuolla tapa-ja-uusiksi politiikalla, niin kai sentään ensin kopypastesit jo kirjoittamasi :wink:

Ei sitä tarvitse saada, ongelma on tässä päädyssä, jossa leikkaa kiinni samantien, kun pitäisi säätää ja sählätä pienellä kosketusnäytöllä :laughing: kun kokemus on se, että aina on vaikeata osua sormella oikealle riville.

Se on tällainen

Tuo näppäimistö on se, mikä tekee nähtävillä olevista asioista liian rajatut. Ja kun alkaa kirjoittamaan, alaspuolelle aukeaa valikko, joka rajaa näkymää entisestään. Kokemus on, että kun alkaa venkslaamaan näppäimistöä pois, ollaan äkkiä muualla kuin haluttaisiin olla.

Joten ongelma on käyttäjässä.

Sen verran hankaluutta on myös järjestelmässä, että kun aloitukseen valitsee tageja, ei ole “valmis”-nappulaa, josta tagi-valikon saisi suljettua vaan täytyy sormella tökätä jonnekin reunaan ja toivoa, että onnistuu.

SAatana mikä tälle nyt tuli, kursori elää ihan omaa elämää ja kirjositus virheidebm korjaamoenn t

Mitä vittua :rofl:

Edit. Sain kirjoitusvirheet korjattua. Näköjään forumi ei tykkää negatiivisesta palautteesta vaan alkaa kiukuttelemaan palautteen antajalle :laughing:

Juu tottakai, uudestaan piti kirjoittaa vain otsikko :+1:

Sellaista se on… android-maailmassa :laughing:

Opetellaan käyttämään niitä nappuloita… kuten että näppis pudotetaan piiloon, kun se on tiellä:

kuva

Ainiin, oon mä ton joskus oppinut, sittemmin unohtanut :rofl: :rofl:

Sanoinko jo, että ongelma on käyttäjässä?

Näkymä muuttuu tämmöiseksi

Mä oon ihan tyytyväinen copypasteamiseen :+1:

Noin paskalla vehkeellä olisin minäkin…