Ajanvarauksesta

Pohdin että onko @Jagster ia säästävämpi tapa varata 2 x 2 tuntia vai jaksaako se höpöttää neljä tuntia putkeen?

Neljä tuntia on ihan rutiinia minulle. Kumpi itsellesi on helpompi.

2 Likes

Mutta sen verran teknistä asiaa, niin jos 4 tuntia buukkaat, niin varaudu sitten vain neljään tuntiin alkamisajasta :wink:

Tuo siksi, että koska se kalenterisofta on aivokuollut, niin se laittaa aina puoli tuntia jokaisen tunnin perään, koska olen halunnut varmistaa, että minulla on jotain pelivaraa puhelujen välillä.

Joten moisessa kalenterimuistutukset olisi sitten pielessä heti toisesta tunnista alkaen ja jos vilkaisee neljännen tunnin loppumisaikaa, niin se kello väittääkin aikaa kuluvan 6 tuntia.

1 Like

Ehkä jaan kahteen osaan.
Ensin seniorit ja sitten juniorit.

Voi olla et minä en jaksa olla puhelimessa neljää tuntia kuitenkaan :joy:.

Luulen kanssa että sun jaksamisesi tulee ennen vastaan — minä kun olen kuitenkin ammattilainen :rofl:

On siinä toinenkin pointti: että ei tulisi liikaa muistettavaa asiaa kerralla.

Unohda mitä yritin selittää niistä ylimääräisistä minuuteista. Poistin sen systeemin.

Mutta edelleenkään ei onnistu kaksi tuntia suoraan. Täytyy ensin ottaa tunti, laittaa ostoskoriin, palata kalenteriin ja ottaa toinen tunti.

Tiedän. Tuo on totaalisen syvältä. Koodari ei vaan suostu tekemään sitä, kun useamman aikaslotin varaamiselle ei ole kuulemma kysyntää :neutral_face:

1 Like

Jep. Nimen omaan minun jaksaminen :joy:. En ole muutenkaan mikään puhelimessa roikkuja joten jännätään miten tuo kaksi tuntia menee…