Aineenvaihdunta jumissa?

Yritin etsiä, mutta en löytänyt aiheesta keskustelua.

Eli nyt on jokin vialla. Tuntuu ettei mikään pelitä kropassa.
Olen juonnut ja syönnyt ihan normisti eli sillä saralla ei muutosta, mutta olo tukala tai jotain…

Mietin voiko viimeviikolla kahtena päivänä otettu 50mg tramal saada aikaan jumituksen?

Ihan turvonnut olo. Tai niin kuin nestettä kertyisi enkä nyt tarkoita kusen nousemista päähän.

Mulla ei oo kokemusta tramalista, mutta osaan kertoa kokemusperäisesti, että parin viikon burana-kuurilla saat päinvastaisen vaikutuksen :ok_hand::joy:

1 Like

No, on sitä buranaakin tullut otettua :joy::joy:.

Kauhulla kuuntelin tuota säätiedotusta, kun uhkailivat että lunta tulisi torstaina taas “iloiset” parikymmentä senttiä meidän kulmille :roll_eyes:.

Toinen vaihtoehto mitä mietin, että onko syynä tuo burana kun maha on ollut kipeänä.
Ei, ei ole hormonaalista. Suljetaan se nyt jo heti kättelyssä pois.

Viides ja viimeinen vaihtoehto on, että minulla on nyt menossa yhdentoista yön päivystysputki ja en ole päivällä kerennyt oikein nukkumaan, kun tuli pari peuran raatoa lihoiksi laitettavaksi.

Ajattelin, että huomenna menen mummoa moikkaamaan ja pyydän pari tablettia furesista matkaan :smile::smile:. No, ehkä en nyt kuitenkaan.

Kuukautiskierto?

En usko tramaliin, mutta liika työ ja liian vähän nukkumista taatusti tekee tuollaista.

Olisi pitänyt vielä tänään rehkiä kolan kanssa tunti, koska ennuste lupaa uutta valkoista paskaa, mutta ei vaan kyennyt. Jalat on ihan sökönä ja ajatuskin rehkimisestä tökki. Vartin tein kuitenkin vatsaa.

2 Likes

Vastasin jo ettei ole hormonaalista. Suljin sen pois heti kättelyssä.

Tänään treenasin lumikolan kanssa kaksi tuntia, eli ei tarvinnut miettiä taaskaan nukkumista kunnolla.

Kallistun vahvasti tuohon epäilemääsi unenpuutteeseen. Ja valvon nyt sitten muiden unia.

1 Like

Ei naiset noita asioita tunnista :rofl: Miehet vaan.

1 Like